Aanbevolen: Taxi Antwerpen ( A-Taxi 03 283 83 93 ) - Global Taxi Antwerpen ( 03/ 236 38 38 )
 
 Luchthavenvervoer Breda  thumbnail

Luchthavenvervoer Breda

Published May 14, 24
7 min read

Moet nog uitgezocht worden maar zoiets zou goed kunnen werken en is iedereen blij :) Goede enquête! Twee dingen vallen me steeds op en kunnen beter: - paaltjes ná een brug is niet erg slim, verkeer rijdt de brug over, ziet dan de paaltjes en moet weer achteruit terug (luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus). - Ik heb de pech net bij een paaltje te wonen, op de Oude Waal

Hendrikkade inrijden en weer terug moeten, met veel gaspedaal over de Buiten Bantammerbrug en dan links (luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus). Is het niet slimmer om een beweegbare paal te plaatsen bij de start van de Kromme Waal? - Zoals gezegd: in de Greenwheelsauto's liggen nog geen passen om de paal op de Nieuwmarkt te laten zakken, daardoor is het soms zeer complex om een auto terug te zetten op zijn plek

7172 Graag de twee parkeervakken in de Snoekjessteeg verwijderen en tweerichtingsverkeer in deze steeg beëindigen (alleen van Snoekjesgracht naar Sint Antiesbreetstraat toestaan ). Vervolgens het afsluitende paaltje op de hoek Sint Antoniesbreestraat - Snoekjessteeg verplaatsen naar de brug over de Snoekjesgracht. Er zijn nu regelmatig verkeersopstoppingen in deze smalle steeg vanwege het niet kunnen zien van het afsluitende paaltje vanaf de Snoekjesgracht en dan verrast zijn in de Snoekjessteeg en vanwege tweerichtingsverkeer op andere tijden dan de afsluiting.



-Bulldog staan te veel mensen stil, geen doorgang vaak Graag het taxiverkeer terugschroeven want die maken de doorstroming onmogelijk. luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus. Rijden rondjes om mensen op te vagen en daardoor rijden er heel veel lege taxi's rond in het gebied. graag meer aandacht voor het verminderen van het verkeer op de Prins Hendrikkade in verband met de luchtkwaliteit Graag Pilot voortzetten: en alle dagen van de week invoeren! Graag tijdig beleid over de BIRO auto s

Wat Kost Luchthavenvervoer

Stoepen blokkeren maakt het onmogelijk o.a. voor slecht ter been zijnde mensen om veilig de straten over te kunnen. Ik ben bang dat de gemeente achter de feiten aanloopt, en pas als er duizenden van deze voertuigen de stad hebben overstelpt, gaat ingrijpen - luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus. Ik zou liever niet alles via wetten en regels willen verbieden (vertrutting enzo) maar dat men zelf verantwoordelijkheid neemt om zich sociaal te gedragen



BIROs, scooters en fietsen staan vaak zo onnadenkend geparkeerd dat 't onmogelijk is voor een voetganger. Denkend aan mijn 80 jarige moeder met Parkinson, (zij woont eveneens in het Centrum) voor wie een ommetje kunnen maken van groot belang is, wordt ik kwaad wanneer ze gedwongen wordt om op de weg te lopen omdat velen niet nadenken of zich niet kunnen of willen inleven in een andere stadsgenoot.

Nu komen we vaak voor niks en is garage al vol (terwijl je fiets daar dan staat). Parkeren we noodgedwongen maar weer in de buurt. Geld terug regeling is echt goede motivatie om in PH garage auto te stallen - luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus. Graag vervangen vaste paaltjes keizersbrug en snoekjessteeg door beweegbare paaltjes op geleide van kenteken Graag zie ik een uitbreiding in deze pilot en hoop ik op de korte termijn eerst een uitbreiding van het gebied (zie eerder) en op de lange termijn hoop ik echt dat met Groenlinks we naar de groenste stad van NL kunnen gaan! Ik zal mijn best doen, zo spoedig mogelijk te investeren in een warmtepomp en zonnepanelen

graag zo doorgaan! en heel tevreden ook over de communicatie en de toegankelijkheid van het programmateam Graag zou ik als bewoner van de Kloveniersburgwal ook via de Geldersekade de wijk kunnen verlaten. Dat kan nu niet. Liefst zie ik dat ook de Kloveniersburgwal wordt 7273 afgesloten of dat de verkeersmaatregelen worden ongedaan gemaakt.

Nu staan er soms files, wordt er luid getoeterd en rijden er heel veel meer auto's door de Kloveniersburgwal (luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus). Grote groepen toeristen veroorzaken verkeersoverlast voor voetgangers, fietsers en auto's op de Zwanenburgwal. De route van de grote groepen toeristen is nooit met de bewoners van de Zwanenburgwal overlegd. Graag hierover een enquête Hartelijk dank voor alle inzet omtract deze pilot

Luchthavenvervoer Oostende

Ik pleit voor permanent slot op de Koningsstraat voor taxi's en groot vrachtverkeer. Meer dan regelmatig staat deze smalle straat in file. of er wordt echt heel hard gereden. De trottoirs zijn smal, er wonen relatief veel -kleine-kinderen en ouderengevaarlijk-. De lucht-verontreiniging Koningsstraat en omgeving is enorm. Graag meting vanuit Gemeente om pilots en proeven te onderbouwen.



Herinrichting Koningsstraat/Korte Koningsstraat blijkt een manier te zijn geweest om van deze straten een snelweg voor taxi's en toelevering wallengebied te maken. Niet om omgeving aangenamer te maken voor bewoners. Maatregelen om Amsterdam autoluwer te maken zorgen ervoor dat er veel verkeer door kleine straten geperst wordt - luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus. Geluidsoverlast is enorm

Komt met name door de afsluiting van de Prins Hendrikkade in de richting van het CS - luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus. Hierdoor slibt de Odinbrug en de Prins Hendrikkade dicht. Het gevolg is een file op de Geldersekade. Het communiceren van voorgenomen maatregelen had beter gekund. Het echte probleem is de drukte waardoor de binnenstad, Jordaan,Pijp, enz onbewoonbaar gaat worden

50 jaar in A'dam, nu woon ik op de grens van de Plantage, in alle rust, maar voor hoe lang? Van wie is de stad, ondernemers die er niet wonen of de bewoners? Vraag daar eens naar! De gewone man wordt na Schaeffer weer de stad uitgejaagd. Het gebied moet uitgebreid worden tot aan de Prins Hendrikkade om rondrijdende taxi's te weren.

Luchthavenvervoer Prijzen Vergelijken

Taxi's kunnen makkelijk op de Prins Hendrikkade blijven zodat de mensen vanuit de Nieuwmarkt er naartoe lopen - luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus. Het is 5 minuten lopen! Het huidige project 0.0% zone in de binnenstad is een goed idee. Wel verwacht ik dat nadat er aandacht voor is gevraagd middels de huidige grote spandoeken deze worden vervangen voor wat kleinere en meer in het straatbeeld opgaande informatieborden

Ook het project om het aantal boten in de gracht te evalueren en zo nodig terug te dringen is een goed plan. Zoals eerder vermeld in deze enquête zou ik graag zien dat buitenlandse kentekenplaten geen toegang hebben tot de binnenstad. Het verbaast mij dat de velen Fransen, Duitsers en Engelsen tot bij mij voor de deur op de oudezijds voorburgwal rijden om een parkeerplek te zoeken.

Daarnaast is er vrijwel geen parkeerplek (luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus). Ik zou graag zien dat zij de auto verplicht moeten parkeren in een van de parkeergarages. [bekend bij DCU] Het initiatief is goed en eindelijk wordt er iets geprobeerd. Om nachtrust te vergroten is er echter meer nodig, want taxi's cruisen nog steeds eindeloos door de buurt en nachtelijk lawaai wordt er ook niet minder door (bijv

Ook rijden buitenlandse auto's eindeloos rondjes op zoek naar parkeerplek of in poging om nog dieper de binnenstad in te komen (luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus). Waarom moeten bewoners auto ver van huis in een parkeerkelder brengen terwijl toeristen voor mijn deur 7374 mogen parkeren (en dan klaagt wethouder dat die parkeerplekken in kelder 10K kosten!)

Daarvoor moeten terrassen en café's eerder sluiten en overlast van gillende groepen en air b&b-gasten aangepakt worden. Waar is 's nachts toezicht en handhaving? Het is een keer voorgekomen dat de beweegbare paal niet functioneerde, dwz continue alles doorliet (luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus). Het effect was dan ook gelijk nul. Het is een vervuilde nare buurt aan het worden

Luchthavenvervoer

het leek erop dat taxi met een pas de beweegbare paal kunnen bedienen? Ik dacht te zien dat zij dan taxi's zonder vergunning door lieten gaan d.m.v. de pas herhaaldelijk te gebruiken? Als ik dit verkeerd gezien heb kunt deze opmerking vergeten Het lijkt door enige straten te ontlasten dat andere straten meer belast zijn..

Na 20:00u blijft deze dan omlaag ipv dat die omhoog komt wat resulteert in rondrijdende en toeterende taxi s. Die overigens het aanwezige verbodsbord dan ook negeren. Hier wordt dan niet op gehandhaafd. Het valt op dat er niet door een buitenruimte betrokken is. luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus. Hele grote lelijke borden. Paatjes in de fietszone

Het verkeer is wel toegenomen in de buurt overdag en dat lijkt alleen maar toe te nemen. Voor kinderen die in de buurt naar school gaan is dat niet fijn. Het was vaak een drama om uit debuut te komen. Er zijn maar twee toegangswegen. Amstel en via Jodebreestaat, Sint Antoeniebreestraat, Nieuwmarkt, KBW, Raamgracht, GBW en 's-gravelandseveer.



Nu kom je het gebied niet uit omdat de enige route uit het gebied als de Nieuwmarkt is afgesloten via de Nieuwe Doelenstraat, Rokin, Dam, Damrak en PHK. Maar daar moeten nog honderden andere voertuigen incl heel veel taxi s doorheen - luchthavenvervoer antwerpen zaventem bus. Oftewel je wordt opgesloten in je eigen gebied. Ik heb veel meer last van de oneindige stroom toeristen, graffiti, plas- en kotsoverlast, hangjongeren en drugsdealers

Latest Posts

Luchthavenvervoer Breda

Published May 14, 24
7 min read

Luchthavenvervoer Vanuit Mol

Published May 08, 24
6 min read

Luchthavenvervoer Geraardsbergen

Published May 05, 24
3 min read